0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
افزودن به لیست علاقه مندی ها
مقایسه

مادگی صنعتی خیام الکتریک

شناسه کالا: BN-2241
شناسه کالا: BN-2241
مشخصات برجسته بیشتر
  • حداکثر توان : 220
  • product vendor icon image فروشنده:
    فروشگاه برقینو
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
  • انبار:
    لاله زار
قیمت:
18,000 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: مادگی صنعتی خیام الکتریک
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

محصولی که در تصویر مشاهده می کنید، پریز صنعتی (مادگی) گروه صنعتی خیام الکتریک می باشد که از مواد درجه یک ساخته شده است، به همین علت در صورت برخورد با زمین به هیچ عنوان نمی شکند. جریان نامی این محصول 16 آمپر و ولتاژ نامی آن 250 ولت تعریف شده است. جنس روکش آن پی وی سی و کنتاکت ها تماما برنجی می باشد. جنس مغزی این دوشاخه ها از پلی کربنات است که به راحتی می توان آنها را تعویض نمود. این محصول برای مصارف صنعتی کاربرد دارد و برای دستگاه های جوش، یخچال و فریز های پرقدرت استفاده می شود.

مادگی صنعتی یا پریز صنعتی به عنوان یکی از وسایل مهم در صنایع مختلف برای اتصال دستگاه‌های الکتریکی به سیستم برق مورد استفاده قرار می‌گیرد. این وسیله با دو کلمه "قابلیت اطمینان" و "ایمنی" به دلیل مزایایی که دارد، برای مصارف صنعتی و محیط‌هایی که نیاز به برق با توان بالا دارند، بسیار موثر است.

قابلیت اطمینان مادگی صنعتی به این دلیل است که این وسیله با استفاده از مواد با کیفیت بالا و طراحی مناسب به صورت قابل اعتمادی عمل می‌کند و مانع از وقوع خطراتی مانند نشتی برق و یا آتش سوزی می‌شود. همچنین، مادگی صنعتی با قابلیت اتصال و جداسازی سریع، امکان تعمیر و نگهداری آسان دستگاه‌های الکتریکی را فراهم می‌کند.

در مورد ایمنی نیز، مادگی صنعتی به دلیل داشتن ویژگی‌هایی مانند مقاومت در برابر آب، گرد و غبار و تغییرات دمایی، به دلیل عملکردی ایمن و بدون خطر برای کاربران خود محسوب می‌شود. همچنین، بسیاری از مادگی‌های صنعتی با قابلیت حفاظت از دستگاه‌های الکتریکی در برابر ولتاژ بالا و جریان بیش از حد، به عنوان یک وسیله ایمنی در محیط‌های صنعتی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

به طور کلی، مادگی صنعتی با قابلیت اطمینان و ایمنی بالا، به عنوان یکی از اصلی‌ترین وسایل در صنایع مختلف به کار می‌رود و برای اتصال دستگاه‌های الکتریکی به سیستم برق استفاده می‌شود.

مادگی صنعتی خیام الکتریک
مادگی صنعتی خیام الکتریک
قیمت:
18,000 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

خریداران این کالا، کالاهای زیر را هم خریده اند

تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;
مشاوره و پشتیبانی