0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید

باتری تلفن بی سیم

theneedetimeforblog 6 blog.details.readingtime.minute
نویسنده : contentcreatorgroup
1402/12/15
نظرات وبلاگ 0

امروزه، اکثریت قریب به اتفاق باتری‌های تلفن، باتری‌های لیتیوم یونی  هستند که بسته به نحوه مراقبت کاربران از باتری و تکنیک‌های شارژ مورد استفاده، می‌توانند 300 تا 500 بار به طور کامل شارژ شوند. 

تلفن های ثابت از چه باتری هایی استفاده می کنند؟

بسیاری از تلفن‌های بی‌سیم از باتری‌های AAA قابل شارژ (باتری نیم قلمی تلفن)با آمپرهای 550،650 و 830 استاندارد استفاده می‌کنند و تعویض باتری به سادگی با کشیدن درب پشت گوشی و تعویض باتری‌های AAA با باتری‌های جدید است، همانطور که برای تعویض هر دستگاه دارای باتری نیم قلم دیگری مانند کنترل از راه دور تلویزیون انجام می‌دهید.

باتری گوشی های خانگی چقدر دوام می آورند؟

میانگین عمر باتری یک تلفن بی سیم حدود 1 تا 2 سال است. در برخی موارد ممکن است نتواند ظرف یک سال شارژ شود. این احتمالاً به این دلیل است که باتری قبلاً شارژ شده و با ولتاژ بسیار کم تخلیه شده است.

برای افزایش مدت عمر باتری باید بعد از شارژ  کامل باتری آن،  گوشی را از روی پایه برداشته و مجدد زمانی که شارژ باتری رو به اتمام است مجدد تلفن را بر روی پایه بگذراید. مورد مهم دیگر   شارژ  اولیه باتری است که باید در حین شارژ  اولیه از  گوشی استفاده نشود و مورد بعد که از اهمیت برخوردار است نباید باتری گوشی  بیسیم در شارژ تخلیه کامل باشد و مهم تر در این حالت چند روز باقی بماند. موراد فوق از مهمترین موارد برای نگهداری و بهبود عمر باتری تلفن شما می باشد. 

تلفن های بی سیم خانگی چگونه کار می کنند؟

یک تلفن بی سیم یا تلفن قابل حمل دارای یک گوشی تلفن قابل حمل است که از طریق رادیو به یک ایستگاه پایه متصل به شبکه تلفن عمومی متصل می شود. برد عملیاتی معمولاً به همان ساختمان یا در فاصله کوتاهی از ایستگاه پایه محدود است. در قسمت قابل حمل دستگاه باتری قابل شارژ استفاده می شود که به مدل هایی از قبیل p104  و p102  و p107 و p513 و... تقسیم می شود همچنین مدل های نیم قلمی باتری های تلفن به 550 میلی آمپر و 650 میلی آمپر و 830 میلی آمپر تقسیم می شود 

ولتاژ باتری گوشی معمولی چقدر است؟ بین 2.4 تا 3.8 ولت است. حداکثر ولتاژ شارژ آن می تواند به حداکثر 4 تا 4.2 ولت برسد. لیتیوم یون را می توان تا 3 ولت و پایین تر تخلیه کرد. با این حال، با تخلیه 3.3 ولت (در دمای اتاق)، حدود 92-98٪ از ظرفیت استفاده می شود. و اگر در تخلیه کامل باقی بماند احتمال مرگ باتری بالاست و دیگر نمیتواند به ولتاژ کاری خود بازگردد به همین خاطر است که همیشه توصیه میشود باتری را در شارژ خالی نگه ندارید.

تلفن بی سیم پاناسونیک از باتری های نیکل متال هیدرید (NiMH) استفاده می کند. اینها نوعی باتری قابل شارژ هستند. اگر شارژ باتری گوشی شما متوقف شده است، باید یک باتری قلمی جدید پاناسونیک خریداری کنید. اینها باید باتری های نیکل متال هیدرید باشند.

باتری نیم قلمی پاناسونیک تلفن بیسیم

این نوع باتری تلفن در ظرفیت های متفاوتی تولید و عرضه می شود که برخی نمونه ها در زیر می باشد

https://www.barghino.ir/product/vp-2203/panasonic-650mah

باتری های سری P

معروف ترین باتری های سری P 

نظرات کاربران
blog.leaveyourcomment
blog.joinus
افزودن نظر جدید
افزودن نظر جدید
acceptingtosubmitcomment
مشاوره و پشتیبانی