0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید

Ansell بزرگترین محدوده نورپردازی نواری را در بازار راه اندازی می کند

 

راه اندازی شامل هشت مجموعه محصول مختلف است که هر نیاز پروژه را برطرف می کند. انتخاب رنگ به خوبی مورد توجه قرار می گیرد، با گزینه های RGBW، RGB، RGBTW و تک رنگ در طیف های مختلف موجود است. علاوه بر درجه دوام IP20، IP65 و IP67. همه چراغ‌های نواری LED Ansell با پشتی خودچسب عرضه می‌شوند و به راحتی نصب می‌شوند و نیازی به چسب یا اتصالات اضافی ندارند. تمام چراغ‌های نواری Ansell با OCTO سازگار هستند و دارای ضمانت سه یا پنج ساله هستند.

اولین مجموعه در محدوده نوار C-CELL است - یک نوار خروجی پیوسته COB که ظاهر زیبایی شناسی بهبود یافته ای را ارائه می دهد. این شرکت ادعا می کند که C-CELL نور یکپارچه و پیوسته می دهد، بنابراین بدون نقطه، ایده آل برای کاربردهای مسکونی، مهمان نوازی و خرده فروشی است.

D-CELL طیفی از چراغ های نواری کم نور تا گرم است که کاربردهایی با تطبیق پذیری عالی ارائه می دهد. دمای رنگ 3000K برای نورپردازی کاری ایده آل است. با این حال، هنگامی که کم نور می شود، خروجی 1800K زیبایی آرام تر و صمیمی تری ارائه می دهد.

با ارائه یک گزینه اقتصادی، E-CELL یک نوار LED سنتی ایده آل برای استفاده عمومی است، در حالی که H-CELL یک گزینه با کارایی بالا است که سطوح روشنایی قوی را ارائه می دهد و مزایای صرفه جویی زیادی در مصرف انرژی ارائه می دهد.

پنجمین محصول از سری نوارهای LED جدیدAnsell K-CELL است. برای کاربردهای مسکونی، مهمان‌نوازی و خرده‌فروشی گران‌قیمت مناسب است و دارای نقاط برش کوچکی است که کاربران را قادر می‌سازد تا برش دقیق را به طول مورد نیاز داشته باشند.

P-CELL که برای حداکثر کارایی طراحی شده است، یک نوار LED حرفه ای با کارایی بالا است که به کاهش مصرف کلی انرژی در تاسیسات در مقیاس بزرگ کمک می کند. همچنین طیف گسترده‌ای از گزینه‌های دمای رنگ و گزینه‌های قدرت را در میان تمام محصولات نوار Ansell دارد.

ایده‌آل برای تاسیسات داخلی و خارجی که مکان‌های منبع تغذیه کم و زیاد است، U-CELL یک نوار LED فوق‌العاده بلند است که تا طول 50 متر در دسترس است، در حالی که Z-CELL یک نوار LED انعطاف‌پذیر است که خم می‌شود تا بتوان از آن استفاده کرد. تاسیسات دارای گوشه یا خم بدون شکستگی یا آسیب دیدن.

Ansell با کمک به ساده‌سازی فرآیند انتخاب نوار و لوازم جانبی مناسب، یک Code Builder آنلاین را توسعه داده و به زودی راه‌اندازی می‌کند تا به پیمایش در مجموعه وسیعی از محصولاتی که می‌توان از بین آن‌ها انتخاب کرد، کمک کرد. کاربران به سادگی مشخصات مورد نیاز خود را در Code Builder وارد می‌کنند که در وب‌سایت Ansell میزبانی می‌شود و تمام قسمت‌های ضروری مورد نیاز به‌طور خودکار کار می‌شوند – حتی با محاسبه درایورها و لوازم جانبی مورد نیاز. این اطلاعات را می توان برای استفاده دانلود کرد.

 

 

                                                                                                                                              

 
مشاوره و پشتیبانی